Tooooorsdag

GRATTIS EVELINA SMURF EMOTRAPPAN MUCHMAT GUSTAVSSON! <333

Sitter här i skolan, har haft en föreläsning tidigare och snart är det engelska. Träffade Amanda på bussen till skolan, länge sen! Sen träffade jag mannen när jag kom till torget. Gick en bit med pojken innan vi skiljdes åt. Jag älskar dig! <3 Ska träffa älsklingen igen på lunchen! =D awie! Efter skolan ska jag hem och sen får jag skjuts till stallet då Saras lilla totto är på Strömsholm och ska opereras :/ Efter stallet ska jag till babe vid åtta ungefär efter hans träning och vid nio ungefär kommer Pappa, Annika & Lina och plockar upp mig eftersom dem kommer från Öland och ska våldgästa oss en natt. :) Nej, nu börjar engelskan.

/Becka.



Kommentarer
Postat av: Smurfen

thx Rebecka Gollum Sovmorgon Johansson<333333

2009-03-26 @ 12:22:27
URL: http://egustavsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!