tjejkväll

Kom nyligen hem från Julia där jag & jen har varit ett tag. Vi pratade, myste & allt sånt där underbart som bara går med dem man älskar mest! Jag tog bussen hem och hon som körde var sjukt tjurig, jag hade tydligen inga resor kvar på mitt busskort och då snäste hon åt mig och sa att jag inte hade några resor kvar så var tvungen att betala... Sen körde hon som en jävla dåre, helt galen tant.. Usch, om man ska vara busschaufför ska man allt vara trevlig tycker jag!! Snart dags för sängen, sovmorgon som vanligt imorgon, skönt.
Skriver mer imorgon! Godnatt.

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!