the evening

När jag kom hem från praktiken duschade jag som sagt och sen somnade jag. Var helt slut och det var fruktansvärt skönt att sova. Skulle åka ner på stan och träffa jen men hon tyckte det var onödigt så stannade hemma. Efter ett tag promenerade jag iväg till Julia där jag spenderade hela kvällen, hade det massa mys och låg och pratade bara. Jag älskar dig gumman! <3 Kom hem runt halv tio ungefär. Ska strax ta och sova, sovmorgon men skönt att sova ut vilket kan behövas. Börjar 10 imorgon istället för 10,30 men får sluta 15,30 istället för 16,30 så vi tjänar på det! :) Sängen nu, godnatt!

Niklas Hillman<3

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!