Sunday, Bloody Sunday

Sitter här hemma och tar det lugnt bara. Det enda jag har gjort idag är att ha varit i stallet i 5 timmar.. Jag & Sara red ut en liten sväng och var väl klar efter ungefär 2,5 timme men mor min var självklart i västerås så jag fick sitta där och vänta med Sara tills mamma kom och hämtade mig. Hade tänkt träffa Julia idag också men det har inte blivit av och nu är det så pass sent så vi får ta det någon annan dag helt enkelt! :) Blir nog att försöka lägga sig tidigt ikväll så man kommer upp imorgon. Tror inte det blir något mer inlägg ikväll.. Skriver mer imorgon annars.

Niklas Hillman, Jag älskar dig! <3




Kommentarer
Postat av: Din niklas!

JAG ÄLSKAR DIG! <33333

2009-03-22 @ 22:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!