saknad

Många har frågat mig om jag inte tröttnar på att träffa Niklas så pass ofta jag gör, vi har setts i 23 dagar i rad nu. Många tycker kanske att man ska sakna varandra och så för att det är det bästa för förhållandet men jag anser att under den tiden jag går i skolan och nätterna när jag inte sover med pojken är tillräckligt med saknad. Varje sekund jag får spendera med Niklas varje dag är den bästa, så för mig gör det ingenting alls att vi ses så pass ofta! Så fort jag ser han gå blir saknaden lika stor igen. Så det är bara underbart att kunna ses så pass ofta! :)

/Becka.



Kommentarer
Postat av: malin

sv; tack så mkt :D <3

2009-03-27 @ 10:09:53
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!