PARTY!

Sv. Julia: Tills midsommar bruden! =D Läääängtar! 

Nu tänkte jag ta och berätta lite kortfattat om gårdagen. Jag var först på stan ett tag och träffade Niklas<3. Sen åkte jag hem och fixade mig snabbt för att sedan ta sju bussen ut till Evelina. Vid åtta fick vi skjuts ut till västermo och festen. Saras namn hittade dem först inte på namnlistan så vi fick lite panik men sen kom vi in. Träffade massa med barndomsvänner och annat trevligt folk, hade det hur roligt som helst. Man kan ju säga att jag är slut i benen efter allt dansande!!! Musik på högsta volym + rök + lampor som blinkade överallt! Lärde känna lite nytt folk och det är ju alltid trevligt. Blev tyvärr inga bilder från festen.. Men minnet sitter i hjärnan (Y) Kom hem till Sara runt halv två och somnade direkt. Kvällen var perfekt förutom att världens underbaraste person saknades, men får ju träffa älsk ikväll iallafall! :)<3 TACK ALLA FÖR EN UNDERBAR KVÄLL! <3

Kom nyligen hem från Sara, nu sitter jag här och lyssnar på musik. Blir inte Stockholm idag, tar det nästa helg istället så vi kommer iväg tidigt. Idag är det inte så mycket planerat på dagen, blir antagligen bara hemma och sen ikväll beger jag mig ut till Niklas för att sova där inatt. Inte så mycket mer att skriva just nu, skriver mer senare!

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!