otursdag samt turdag

Idag har Evelina Smurf Emotrappan Gustavsson bestigit Mount Everest (ca 1 meter hög kant), grattis till henne!

Började dagen med att jag tappade bort min mobil på bussen ut till praktiken, så gick hem till Martin för att vänta tills bussen kom tillbaka, var massa folk på bussen men jag hittade den inte, trodde jag hade tappat bort den för alltid.. Ringde till bussgrejsen och dem sa att dem hade fått in den, happy blev jag! Så alla som har skickat sms eller ringt, så har jag inte kunnat svara då jag inte har min mobil, ska strax iväg och hämta den med Julia.

Vi kom en halvtimme försent till praktiken men hade ringt och sagt att vi hade en anledning, när vi väl kom dit var det ridning som gälde på en gång. Gick helt okej faktiskt, testade även lite galoppombyten på xet, funkade finfint! Annars har jag och evelina haft en händelserik dag, haha, med mycket skratt som vanligt! Vi blev sena till bussen så fick halvspringa dit så mina ben är heeeelt slut :( Sen stod jag på stan med eve vid hennes buss för att vänta ett tag med henne och då kommer en viss person gående och ställer sig nääära mig, trodde jag skulle vara tvungen att gå förbi denna person påväg till min buss men personen försvann strax innan, puh! Såg verkligen ut som stryk gjorde jag..

Så denna dag har varit en otursdag från början när det hänt något men sedan visat sig bli en turdag! :) Nu ska jag in i duschen snabbt sen iväg och träffa Julia & Amanda.

/Becka.



Kommentarer
Postat av: smurf

HAHAH asså, din reaktion när människan kom xD mohahah<333

2009-03-03 @ 19:43:24
URL: http://egustavsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!