Natten/Lördag

Igår kom Niklas hit runt halv nio, vi åt tacos och lite sånt innan vi började kolla film. Hade det otroligt mysigt! Tack för en superkväll, du är bäst! <3 Vi kollade på The Unborn, och flera filmer men jag rekommenderar den verkligen! Riktigt bra faktiskt. Dessutom är "Volchok" från O.C. med i filmen och då blev den genast lite bättre haha. Vi somnade runt sex ungefär.

Idag vaknade vi vid halv tolv ungefär, låg kvar ett tag i sängen innan vi gick upp. Jag gjorde självklart den godaste frukosten till oss båda med toast (köttfärs + gräddfil i). Niklas åkte vid halv två ungefär då han skulle iväg och kolla på fotbollen hos Sven. Liverpool vann med 4-1, då är det en glad niklas man träffar ikväll iallafall! :) Jag har varit nere på stan snabbt med Jen precis, var och köpte lite godis till ikväll då vi ska ha en mysig tjejkväll hemma hos Julia med Melodifestivalen och lite sånt, final idag. Kommer nog bli mys. När jag varit hemma hos Julia ett tag ska jag ta bussen till stan där jag ska träffa Niklas och sedan ta bussen hem till han för att sova där. Massa mys! <3

Imorgon är det stallet som gäller annars är det inte så mycket planerat, får se vad som dyker upp. Skriver säkert mer ikväll efter melodifestivalen annars blir det ett inlägg imorgon!

Niklas<3

/Becka.



Kommentarer
Postat av: Anonym

1. du är bäst! vi hade as mysigt! =) 2. frukosten,,,, inte god x) haha

2009-03-14 @ 22:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!