Måndag

Idag då.. Kan börja och berätta om vad som hände efter skolan! Träffade Niklas vid fyra då han slutade och sen tog vi bussen till han. Han sjöng sin otroligt vackra sång hela tiden och var allmänt dryg haha. Idag var han otroligt flum iallafall, sjukt glad var pojken men det är ju aldrig fel! :) Vi var hemma hos han i en halvtimme kanske innan vi fick skjuts till munktell arenan då han skulle träna vid halv sex. Tittade på hans träning i en halvtimme ungefär innan jag gick en promenad till mammas jobb för hårgrejsen var där. Jag blev utvald till en av de åtta dem skulle ha med, dem ska inte klippa håret kort utan färga det istället, på scenen inför alla. Hoppas det blir bra! :) Så imorgon blir det ingen praktik för mig då hårsaken håller på från 08,30 till ca 21,30 imorgon. Vi kommer bli sminkade, klippta och färgade. Kommer befinna mig på Eskil hela dagen imorgon alltså och sen på mammas jobb för uppvisning. Plus att jag måste åka HELT utan smink imorgon till eskil för dem ska sminka oss.. Självklart ska jag åka bussen då de flesta åker.. :( Men hoppas på en kanon dag imorgon! Blir inget inlägg under dagen imorgon, senare på kvällen hoppas jag på. 

Jag Älskar Dig Niklas Hillman! <3

/Becka.



Kommentarer
Postat av: malin

sv: tack desamma, helt underbar kväll :D <3

2009-03-23 @ 20:46:30
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!