Klippning

Blev inget inlägg igår, åkte direkt hem till älskling efter "hårvisningen" var klar.

Dagen började igår vid halv nio på Eski. Jag såg helt hemsk ut men jag hade en helt underbar dag. Jag var den första dem började klippa vid tio ungefär sen fick jag vänta i sex timmar innan hon färgade mitt hår vid fyra, dock inte allt då jag skulle färga och slinga luggen uppe på scen. Senare på kvällen hade vi uppvisning av håret på mammas jobb där ett ca 60 tal frisörer var och tittade. Fick gå in genom en gång mellan publiken till musik och allt, kändes som man gick på en catwalk eller någt haha. Hade en otroligt underbar dag med lång väntan men lärde känna massa nytt folk som var otroligt underbara!! :) Resultatet blev: Kort hår, ungefär till axlarna, något längre där bak. En kopparfärgad mörkare ton med rött inslag i håret + ljusare slingor. Helt okej, börjar vänja mig nu men tycker fortfarande att det är för kort :( Haha. När showen var slut åkte jag först förbi till Karolina där mamma skämde ut sig och sen fick jag skjuts till älskling där jag sov inatt.

Började halv elva idag, var uppe tidigt hemma hos Niklas och var faktiskt jättepigg. Vi tog bussen in till stan och sen har jag bara varit i skolan, får se vad som händer idag, ska kanske iväg till Karolina ett tag senare. Känner att denna dag inte har varit den perfekta precis.. Har inte så värst mycket att skriva.. Får väl se om jag är på humör för att skriva sen.

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!