IKEA

Slutade skolan vid halv fyra, hade föreläsning hela sista timmen.. Suck! Satt kvar med AmandaMan Mackan Widin till fyra då jag mötte Niklas på stan<3. Vi satt på Subway med hans homies innan mamma kom och hämtade upp mig för att bege oss mot Västerås och IKEA. Där köpte vi deo, toaborste & glödlampor till mig, nödvändigt att åka dit? Haha. Men mysigt var det :) Åt även på Donken efter det. Smarrigt! 

Här hemma har jag inte gjort så mycket, ska strax krypa ner under täcket, upp tidigt imorgon till praktiken. Efter praktiken ska jag hem snabbt och duscha innan Niklas kommer hit när han slutat. :) Sen ska jag iväg och anmäla mig till någon hårgrejs där man ska vara hårmodell och sånt, hoppas det blir bra & låter bra! :) Nej, nu ska jag ta och avsluta det här inlägget. Skriver mer imorgon på fars födelsedag, gubben blir gammal...! Haha.

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!