Igår/Idag

Inte skrivit blogg på ett tag, men har varit upptagen med att vara social mot folket som har varit här men nu bestämde jag mig för att ta och skriva ett litet inlägg iallafall. I torsdags var jag i stallet sen åkte jag hem till älskling och var där tills pappa, lina och annika hämtade upp mig.

Igår(fredag):
Jag & Lina var på stan och fikade på Café Smak, självklart blev det kladdkaka med vatten, smarrigt! Träffade även babe ett tag! :) Hade ridning senare på kvällen, hade Trevor och det gick inte bra alls, eller hoppningen gick skapligt men inte framridningen.. Sen när jag kom hem duschade jag snabbt innan niklas kom hit för att sova här. Vi somnade runt fem inatt. Inte så mycket att skriva om gårdagen.

Idag(lördag):
Vaknade vid halv elva idag för att Niklas skulle hem innan sin fotbollsmatch vid två. Har ätit frukost och nu sitter jag & lina här i soffan och tittar på tv. Tomt utan mitt halsband :( saknar det redan<3 thihi. Får se vad jag och lina hittar på idag, senare ikväll runt tolv kommer älskling hit igen iallafall! :) Skriver mer senare!

/Becka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!