Helgen

Jaaa, var ska man börja? Haha.

Lördag: Vaknade runt tolv, fixade mig lite snabbt och träffade Julia för att bege oss ner på stan för att lämna mina ridkläder till niklas. Vi tog en promenad ner på stan och träffade han och sen gick vi alla tre till donken där vi satt ett tag. Träffade även Sara på stan! :) När vi setat på donken ett tag kom även erik dit. Jag & Julia tog bussen hem och sen fixade jag mig lite innan jag åkte ner på stan igen för att äta på Ming med flickorna. Massa mys med Julia, Amanda, Jennie och sen jag då :) Fick pojkarnas plats som hade ätit precis innan haha. AmandaMan och Sarabanana kom också dit senare så hälsade snabbt på dem. När vi ätit klart på Ming begav vi oss till puben (krogen enligt evelina) och kollade på Niklas spelning, självklart var han grym, like always! :) Blev lite spänning där när en tjej låste in sig på toan, var lite panik sådär. När spelningen var klar runt tio så åkte vi hem till Niklas för att sova där, det var jag, julia, sven, erik och niklas. Jag hade en sjukt mysig och underbar kväll, tack alla! <3

Söndag/Idag: Vaknade vid tio ungefär, och då hade jag endast sovit i max 2 timmar.. Så var en aning trött sådär haha. Julia och Sven begav sig hem rätt tidigt, jag, niklas och erik låg kvar i sängen till halv ett då Sara kom och hämtade upp mig för vi skulle iväg till stallet. Jag & Sara red ut en sväng, vi kom fram till att Walle är Hitlers häst i helvetet, haha! Vi har våra sjuka tankar och ideér, inget att bry sig om, bara att vänja sig! :) Annars gick allt bra där ute. När jag kom hem duschade jag och somnade i badkaret som vanligt. Nu sitter jag här och har precis ätit ananas och lyssnar på musik. Blir att sova tidigt ikväll tänkte jag, imorgon blir det att träffa niklas igen, sjätte dagen i rad vi ses hehe. :) Oj, blev ett långt inlägg, så avlutar nu. Hoppas alla haft en underbar helg!

/Becka.



Kommentarer
Postat av: amanda

ni är så söta :)

2009-03-08 @ 21:31:43
URL: http://amandaaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!