Helgen

Igår var det tänkt att jag och Lina skulle iväg på fest i Nyfors. Vi kom dit runt tio, var ett antal poliser där eftersom någon hade brytit upp dörren bredvid festlokalen... Träffade lite folk utanför festen men gick aldrig in, så vi promenerade runt lite i Nyfors innan mamma kom och hämtade upp oss. Hämtade även Niklas efter fotbollen och sen sov pojken här. <3 Annars hände det inte så mycker mer igår..

Idag vaknade vid ett ungefär, egentligen vid tolv men eftersom det är sommartid så har man dragit fram klockan en timme för dem som inte vet. Fixade mig snabbt och åkte till stan, jag & niklas satte oss inne på Corner medans mamma & Lina gick för att köpa skor till Lina. Mamma köpte även en väska till mig! Happy, behövdes verkligen. Tack! Sen skjutsade vi hem Niklas och jag åkte till stallet. Jag var själv i stallet och skulle sätta igång radion, stod säkert i en kvart och försökte få igång den och sen såg jag att sladden inte var i, smart Rebecka, smart! Haha. Gick jättebra att rida, han var superfin. Nu sitter jag här hemma och tar det lugnt medans vi väntar på maten. Skriver kanske mer senare.

/Becka.




Kommentarer
Postat av: smurf

HAHAH! jag kan se dig... försöka få på radion xD HAHAH <3333

2009-03-29 @ 19:07:29
URL: http://egustavsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!