fredag

Äntligen fredag igen! Superskönt verkligen.

Började dagen med att åka ut till Rekarne där jag & eve först promenerade runt lite innan filmvisningen började. Jag tyckte själv att våran nyhetssändning var helt klart bäst! Vi satt i aulan från nio till halv elva sen gick jag för att träffa Julia :) <3 Hälsade även på erik, sven & hampus! :) Såg även en hel del folk man kände. Vill verkligen gå i en stor skola :( haha. Sedan tog vi bussen ut till Nyby där vi hade en lektion typ, nödvändigt? Nej, verkligen inte! Efter stallet tog jag bussen ner på stan och träffade Niklas & Julia, följde även med eve snabbt till godisland innan hon försvann till bussen. Sen gick n, jag och j till donken och satt där ett tag, Julia försvann till akropolis och niklas skulle till eskil och repa så jag tog bussen hem. Nu sitter jag här och lyssnar på musik och väntar på maten, sen blir det ridning ikväll. Efter det får vi se om det blir flicksen. Skriver mer sen!

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!