fredag kväll

Amanda: Ja, så himla otroligt bra! Förstå vad avundsjuk jag var :( usch! haha.

Började med ridningen, fick HILTON! =D Yeeey, förstå någon som blev glaaaaad! Gick bra på ridningen, hade dock träningsvärk direkt efter, men så det ska va! När jag kom hem duschade jag och så snabbt innan jag tog en promenad hem till Julia. Kom dit runt tio och stannade där till ett. Vi kollade i skolkatalogen, pratade och åt glass tillsammans :) Massa mys var det, tack gumman för en underbar kväll<3 Just nu sitter jag här och lyssnar på musik, ska strax ta och krypa ner under täcket. Imorgon blir det att träffa julia rätt tidigt för att bege sig till krogen för att lämna min väska med ridkläder till niklas så han tar hem den till han och sen ska vi fixa oss hemma hos Julia innan vi far iväg och äter på ming med flicksen. Skriver mer om vad som händer imorgon/idag senare. 

/Becka. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!