Fredag den 13:e

Usel uppdatering jag veeet! Fy skäms Rebecka!

Svar till anonym: nej.. inget pluggande har det blivit för min del..

Kan berätta kort om dagen igår, var i skolan först. Sen åkte jag med Sara hem till henne. Min Niklas var på bussen också :) När vi kom hem till Sara åt vi och så innan vi begav oss till stallet. Red i paddocken, hästen var lite galen som vanligt men fortfarande lugnare än förut iallafall. Han blev svettig hästkraken haha. Efter vi varit i stallet fick jag skjuts hem till Niklas (stinkande häst!!!) där jag var till tio ungefär. Supermys som vanligt <3. Gick och la mig direkt när jag kom hem.

Idag är det då fredag den 13:e, tycker dock inte den har haft så mycket otur med sig faktiskt. Gick helt okej på ridningen idag och snart kommer niklas och då blir den ännu bättre! :) Hm.. Var något roligt som hände idag som jag skulle skriva om men självklart har jag glömt det som vanligt. "hårsprayen som gör mig senil" citat av Rebecka Johansson. Skriver mer ikväll, eller nej gör jag nog inte, ska kolla film och så hela kvällen! Så skriver imorgon. :)

/Becka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!