Fredag!

Äntligen fredag igen, skönt!
Inatt sov babe här, hade massa mysigt, du är det bästa som finns! Jag älskar dig.<3

Tänkte bege mig till skolan idag istället för att åka till stallet då jag måste göra klart alla mina uppsatser så anser att det är viktigast just nu, men vi försov oss lite och då kändes det onödigt att åka till skolan så pass sent så jobbar här hemma lite istället. Har precis tittat klart på oth vilket var great och nu sitter jag och sniffar på mitt hår som luktar världens underbaraste. Ska strax ta och börja fixa mig lite smått för att åka ner på stan till fyra för att träffa Niklas ett litet tag. Sen bär det av hemåt för att fixa sig inför ikväll, party!
Taggad, verkligen.

Imorgon bär det av till Stockholm för att bo på hotell en natt. Det blir jag, mamma, pär och min niklas såklart<3. (hoppas på att det blir av iallafall) Annars blir det en natt hemma hos babe. Inte så mycket mer att skriva just nu, skriver senare!

/Becka.



Kommentarer
Postat av: Jen

"jag älskar dig", sakt det till varandra nu=)?

2009-03-20 @ 15:14:32
URL: http://jenmanassis.blogg.se/
Postat av: Becka

Jadå:) inatt:)<3

2009-03-20 @ 15:24:59
URL: http://beckajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!