baaaad

Har varit dålig på att uppdatera känns det som..  Men har inte haft tid då jag inte var hemma igår förrän vid elva, åkte direkt ut till niklas efter skolan och var där. Har inte så mycket mer att skriva om gårdagen just nu tror jag..

Idag så är det skola igen samt torsdag, snart helg! Längtar. Vid tio idag var jag hos läkaren, kollade mina ben och fötter då jag har ont lite överallt, hon kände och tröck på benen och jag ska vidare till ortopeden senare där dem ska kolla benen och fötterna lite mer. Kom precis tillbaks till lunch och sen gick vi runt på stan, shoppade en hel del. Blev två t-shirtar från Carlings (en mötley crue tröja och en rolling stones tröja), hårspray och gummi till ögonfransböjaren. (Y) Bilder kanske kommer senare! Ska strax ha hästkunskapsprov.. Lycka till, tack, kan behövas.. Efter skolan ska jag ta bussen ut till sara och sen bär det av till Rossvik och walle, yeeey, äntligen! Var länge sen :) Äventyr senare med Sara alltså. Skriver mer senare!

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!