9 Mars

Hej!

Det känns som jag är riktigt dåligt på att uppdatera nu för tiden, men är varken hemma eller har tid. Idag var det skola som vanligt, roligt att träffa flicksen igen! :) Vi hade någon slags lek(?) i början på dagen, man skulle typ förhandla och tjäna pengar som man hade på banken, min grupp vann iallafall! ;D Började med ett nytt projekt idag också... Suck! Efter skolan träffade jag Niklas och vi var på stan ett tag för att vänta på bussen som vi tog hem till mig. Här hemma gjorde vi inte så mycket, kollade film och lite sånt där. :) Riktigt mys var det iallafall! <3 Han tog bussen till träningen sen runt halv sex. Annars har det inte hänt så mycket mer idag..

Imorgon är det praktik som gäller, sen får vi se om jag beger mig till Karolina efter skolan. Länge sedan vi fotade så känns som det är dags igen! Lite bilder sitter aldrig fel hehe. Annars får vi se vad som dyker upp! Kanske blir ett till inlägg senare annars skriver jag mer imorgon.

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!