5 mars

Hej!

Kom nyligen hem, har varit ute på promenad med jen. Vi pratade om allt mellan himmel och jord som vanligt, jätteskönt verkligen och länge sen det var hon och jag ensamma. Idag annars gick det helt okej på provet, hoppas på ett vg iallafall. Sen åkte jag och sara hem till henne efter skolan & sedan vidare till stallet. LÄNGE sen verkligen och det var massa mys att rida ut med sara igen, blev dock inget äventyr idag men en riktig härlig tur istället. Mamma hämtade upp oss och sen fixade jag mig lite snabbt innan jag träffade jen. Det har väl i stortsätt varit min dag. Fruktansvärt avundsjuk på evelina som har varit på volbeat, ville också!! Hoppas hon hade det bäst iallafall.

Imorgon är det Rekarne som gäller, ska visa upp våran nyhetssändning. Vi börjar 08,50 och sen vet jag inte hur länge det håller på där. Ska passa på att träffa lite folk också tänkte jag. Efter nyhetssändningen ska min ridgrupp bege sig ut till nyby för att rida och sen slutar jag. Ridning på kvällen sen får vi se vad som händer! Skriver mer imorgon, godnatt!

/Becka.



Kommentarer
Postat av: amanda

åhhh volbeat <3

2009-03-06 @ 19:00:19
URL: http://amandaaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!