3 Mars

Hej!

Nu ääääntligen har jag hämtat hem mobilen! Saknad har den varit<3 Åkte till rixvideo och träffade Julia & Amanda som solade och sen åkte jag och julia med bussen ut till bussgrejen. När vi varit där åkte vi ner på stan och fikade på Smak, satt där i 1,5 timme ungefär och pratade om allt möjligt, massa mys<3. Jag älskar dig! Tog bussen hem och snart ska jag äta sen bär det av till Julia igen, jen kommer även dit. Tjejsnack, behövs! :) Jag har ont.. :( överallt i kroppen, verkligen överallt.. :( Skriver mer senare tror jag!

/Becka.



Kommentarer
Postat av: Julia :)

jag älskar dig med!

2009-03-03 @ 19:12:51
URL: http://juliatufvesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!