19 Mars

Har inte blivit något inlägg idag då jag inte haft tid och lite sånt.

Skola som vanligt först, träffade babe på lunchen och även efter skolan<3. Minns inte om det hände något speciellt i skolan men tror inte det? Eller jo justeja, Smurf pratade med sin arbetare!!! Can you believe it? I Can't! Haha. Sen åkte barret iväg med ambulans (trodde vi) haha. Lunchen var helt klart underbar, mycket skratt med smurf. Vi hittade massor med saker vi ska ha med oss på partyt imorgon och sen våra danser (Y) haha! Hittade även min dröm gitarr (a) lila och vacker var den<3. Gjorde även klart en uppsats i skolan (Y) Stolt! Efter skolan åkte jag med Sara hem och därefter till stallet med henne. Red i paddocken och hade lite upphöjda bommar, hästen var galen.. Just nu sitter jag här och har precis duschat, mannen är på väg hit och han ska sussa här inatt! Wieee =D Happy. Sitter i hans mjukisar och ett linne + lockigt hår, haha!

Imorgon är det ääääntligen fredag! Paaaarty som gäller!!! Med flicksen, AmandaMan, Smurf och SaraBanana. Kommer bli great (Y) taggad!!! Tror verkligen den här helgen kommer bli bäst, ser fram emot den så otroligt mycket. Inte så mycket mer att skriva just nu. Skriver mer imorgon antar jag!

/Becka.



Kommentarer
Postat av: smurf

HAHAH! "sen åkte barret ambulans" :( ;D <3333

2009-03-20 @ 19:06:02
URL: http://egustavsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!