18 Mars

Sv. Pappa: Visst pappa, vi säger så.. Haha! Låter dig få tro det iallafall :)

Sv. Smurf: Nej jag vet faktiskt inte själv vad som händer, blir helt flum. Vi är typ helt döda eller något så våra krafter övergår till skrattanfall.


Tänkte börja att skriva lite om gårdagen. Jag var på den där hårsaken och ska till bolinder på måndag vid 18 för att dem ska kolla hur dem vill klippa/färga mitt hår och sen får jag se om jag går med på det eller inte. Vill ju inte bli korthårig.. Sen efter det gick jag snabbt hem till Karolina och var där en timme innan bussen till Skogstorp gick. Kom hem till Niklas vid kvart i nio ungefär. Vi pratade och hade det mysigt<3. Missade båda bussarna hem så fick skjuts hem av Niklas far, mycket snällt! Gick och la mig direkt när jag kom hem.

Idag har det varit skola som vanligt. Träffade även Niklas på lunchen. :) Slutar tio minuter tidigare idag då vi gick över tio minuter igår, niklas kommer till skolan och möter upp mig sen tar vi bussen hem till mig för att vara där ett tag innan vi beger oss ut till han tror jag. Får se om jag sover där eller hur det blir! :) Har inte så mycket mer att skriva just nu, kommer ett inlägg senare!

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!