17 Mars

GRATTIS PAPPA! <3

Idag har det varit praktik som vanligt, vi hoppade bana och det gick helt okej, hade en ny häst som heter Bella. Stackars Smurf ramlade av :( annars var hon också duktig!! :) Som vanligt hade vi en mycket rolig lunch, haha! Mycket skratt, me loves it! <3 Fick skjuts hem efter praktiken och nu sitter jag här och lyssnar på musik. Har duschat för ett tag sen och ska strax fixa mig lite smått. Vet inte om Niklas kommer hit efter skolan eller om det inte blir av, skriver mer om det senare. Vid halv sju ska jag iväg på hårgrejsen, blir nog great (Y) Skriver mer senare.

/Becka.



Kommentarer
Postat av: smurf

asså... jag fattar inte vad som händer på luncharna xD HAHA men kul är det iaf<33333

2009-03-17 @ 19:12:17
URL: http://egustavsson.devote.se
Postat av: Pappa

Tack gumman, men såååå gammal tycker jag nog inte jag är! :) och åldern är ju bara en siffra heter det ju.

2009-03-17 @ 21:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!