11-12 Mars

Tänkte börja med att skriva om dagen igår..

Först var det skola som vanligt, träffade niklas på en rast och sen träffade jag han efter skolan också då jag gick till ming där julia, erik och niklas var. Massa mys <3 Sen gick jag & Niklas runt ett tag på stan innan vi gick till Hallberts där mamma klippte sig, även niklas mamma :) Rätt roligt faktiskt. Niklas begav sig hem och jag tog en liten promenad till Karolina där jag var tills mamma var klar och då åkte vi till mormor & morfar för att äta mat. Fick skjuts direkt ut till skogstorp efter maten. Vi lyssnade på musik och hade det mys. <3 Jag lärde mig själv spela idas sommarvisa, lät hur bra som helst, du måste hålla med niklas, visst var det grymt? =D (Y) Erik kom lite senare och då kollade vi på fotboll och efter det fick jag skjuts hem av erik och hans mamma. Gick och la mig direkt när jag kom hem.

Torsdag idag så vanlig skoldag. Har haft ett engelska prov, gick väl sådär men fattade typ ingenting och det var det inte bara jag som inte gjorde haha. Pancakes till mat som vanligt, smarrigt! Gick runt ett tag på stan också. :) Slutar vid halv fyra och då bär det av ut till Sara för att sedan åka ut till stallet. :) Får se vad som händer sen, om jag åker hem till niklas eller om jag far hemmåt, det märker vi och ser! Skriver mer senare!

/Becka.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du inte läst på till provet då<3

2009-03-12 @ 15:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!