10 Mars

GRATTIS FARMOR! <3

Hallå där! Idag har jag varit på praktiken som vanligt, halkade på vägen dit och evelina var tvungen att sätta sig när för hon skrattade så mycket, jag hade tydligen skrikit höööögt och konstigt haha. Sen höll jag på att ramla ett antal gånger till.. Hade roligt i stallet som vanligt och sprang i vattenspridare och lite sånt haha. Blev ingen ridning idag så vi hann klart redan till halv tolv så då fick vi sluta, riktigt skönt. Satt kvar där till halv ett ungefär, åt tårta & lite sånt som vi blev bjudna på. Riktigt smarrigt! Fick skjuts hem av smurfs mamma, tack! :) Har precis duschat och nu lyssnar jag på musik, ska nog strax ta och sova ett tag, somnade i badkaret som vanligt så är trött.

Senare ska jag iväg till TunaPark med mami tror jag och sen ska jag träffa Jen efter hennes dans och gå med henne på stan snabbt. Hade tänkt träffa Julia ikväll men har ingen aning om när dem kommer hem från Romme men får se hur det blir. Skriver mer sen! Hatar förresten denna snö som kommer just nu.. vitt överallt...

/Becka.



Kommentarer
Postat av: smurf

asså... du skulle ha hört dig själv skrika xD <33

2009-03-10 @ 18:36:07
URL: http://egustavsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!