1 vecka

Svar till Niklas(anonym): Om det är någon som är bäst här är det du, ingen annan! Förresten var frukosten fruktansvärt god, så shy! =D Haha.

Igår var det tjejkväll hemma hos Julia. Vi kollade på melodifestivalen och pratade, hade det allmänt trevligt. :) Gav även flickorna en varsin present som jag tyckte dem var värda, finns inga bättre vänner än dessa flickor, om du nu letar så är det meningslöst, för jag vet att jag hittat dem. Senare vid tolv ungefär kom mamma och hämtade upp mig innan vi åkte ut till brottsta och hämtade Niklas. Sen fick vi skjuts hem till han där vi sov. :) Hade det massa mysigt och du är helt underbar! <3 Världens bästa. <3

Idag skulle jag åkt med Sara till stallet men mamma skjutsade ut mig istället. Var jättefint väder och supervarmt så jag red ut en liten sväng för mig själv. Var mysigt förutom att hästen är ett nervvrak men men. :) När jag kom hem från stallet fixade jag mig och lite sånt innan jag träffade Jen vid la luna för att äta kebeb! Smarrigt. Vi satt där i lite mer än en timme och bara pratade innan vi gick till Linn och träffade henne ett tag. Promenerade hem efter det och nu sitter jag här, har precis ätit hallon/fläderpaj med vaniljglass och jag spricker nog snart.. Så otroligt mätt! Haha. Ska strax ta och lägga mig, har inte fått sova ut riktigt ordentligt i helgen så ska bli skönt att sova tidigt. Skriver mer imorgon i skolan antar jag! 

Förresten, Niklas var tvungen att ladda ner Google Chrome eftersom han anser att det är sååå mycket bättre, och jag ska erkänna, det är det enda jag använder just nu (a) istället för Internet alltså. Jag som sa att jag absolut inte skulle börja använda det :( fan.

världens underbaraste och bästa vecka<3

/Becka.



Kommentarer
Postat av: Niklas Hillman

Du är det bästa som hänt mig! Detta har varit den bästa veckan i mitt liv!!



Google Chrome, vad va det jag sa! x) hahaha

2009-03-15 @ 22:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!