1 Mars

Blev ingen kebab igår :( Jag som var så otroligt sugen! haha. Fick skjuts hem direkt iallafall, jättesnällt! :) När jag kom hem satt jag här vid datorn och fixade med lite bilder och sådär. Somnade vid fyra ungefär.

Idag gick jag upp vid ett ungefär, fixade mig lite snabbt och åkte ut till Aida. Där ute var allt folk så var fullt i paddocken när jag red. Men gick superbra, älskar hästen alltså! <3 Bara lite mer än en månad tills fölisen kommer, läängtar! Annars har det inte hänt så mycket idag faktiskt. 1 Mars vilket betyder en ny månad närmare sommaren & midsommar, yeeey! (Y) Ska försöka plugga lite nu om det går... Hur har eran helg varit?

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!