-

Sitter här vid datorn och lyssnar på musik. Ska strax ta och hoppa in i duschen tänkte jag. Ja, vad har jag att skriva? Inte så mycket faktiskt.. Träffade Amanda & Hampus på bussen påväg hem iallafall och sen har jag & lina bara varit hemma, sov ett tag när jag kom hem också, riktigt skönt var det. Ringde älskling direkt när han var klar med spelningen och det hade tydligen gått jättebra men det förstår man ju! :) Verkar som det är helt klart att han kommer in, riktigt roligt!!! :) Imorgon är det onsdag, fast känns som Torsdag. Lina ska med till skolan sen ska jag träffa älsklingen efter skolan och får se om jag beger mig till Karolina lite snabbt för att fotas. Det återstår och ser! Förresten är det sista dagen det är lagligt att ladda ner massa saker, så passa på!! Skriver mer imorgon.

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!