yesterday/today

Igår firade vi mamma, var massa folk hemma hos oss så orkar inte skriva upp alla. Jag & Sara åkte med bussen ut till Skogstorp senare på kvällen, där träffade vi Adde, Felix, Niklas och vi promenerade hem till Braf där vi satt hela kvällen. Skulle med bussen hem men failade då den inte gick den tiden jag trodde.. Mamma hämtade mig från Sara och när jag kom hem somnade jag direkt.

Idag har det varit skola som vanligt förutom att det i slutet var det typ bara jag, sara och eve kvar. Får VG som slutbetyg i engelska =D Yeey! Slutade vid fyra ungefär och nu är jag där jag är. Ska iväg och träffa Adde, Sven, Braf & Mandy sen. Vi ska kolla film. Ska ta kvart i tio bussen hem. Blir inget mer inlägg ikväll tror jag, skriver mer imorgon.

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!