underbar kväll!

Igår var vi samlade alla i Rothoffsparken, det började med att jag, amanda & jennie kom dit, efter ett tag kom erik inge, niklas, amanda widin, evelina och sara. Efter ungefär 45 minuter kom sven, adde & erik. Vi satt på filtar, lyssnade på musik, umgicks och hade det allmänt trevligt. Lekte under-höken-svingarkom, eller hur det nu stavas, också mogna som vi är. Jag & Amanda åkte cab för första gången också, vilken känsla, underbart! :) När kvällen började lida mot sitt slut gick jag, eve och sara och köpte corner. Jag kom hem strax innan tre. Tack för en grym kväll verkligen, den var sjukt underbar. Lyckad som fan om man frågar mig. Ni är bäst! <3

/Becka.



Kommentarer
Postat av: Amanda

kan bara hålla med! :) <3

2009-06-28 @ 14:01:10
URL: http://maaandyw.blogg.se/
Postat av: amanda

åhhh bilen <3 bästa kvällen på väldigt länge !

2009-06-28 @ 17:05:38
URL: http://amandaaman.blogg.se/
Postat av: sara

haha bästa kvällen:D<3 men du var galen och satte dig i en främmande cab på stan:O<33

2009-06-28 @ 17:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!