Stockholm

Åkte med halv åtta tåget till stockholm, promenerade med klassen till polisstallet där vi satt i några timmar och sen kollade vi även runt lite där. När vi var klara där runt tolv fick vi gå på stan ett tag eller vart man nu ville ta vägen, det var planerat att jag & eve skulle stannat till elva ikväll men det regnade och var dåligt väder så vi åkte hem med två tåget. Man kan ju säga att vi letade läääänge efter någonstans att äta, men till slut hittade vi något ställe. När vi satt på tåget hem fick jag ont i magen, kunde knappt andas eller gå så trodde jag skulle behöva åka till akuten men nu har det gått över, skönt det. Har inte gjort så mycket annat idag, bara varit hemma, min förkylning är ju inte den bästa kan man ju säga.. Har kollat på fotboll ikväll och sverige vann med 4-0, var en riktigt bra match faktiskt och Safari gjorde hela matchen. Hade dock hoppats på 5-0. Nej, nu ska jag ta och lägga mig, skolavslutning imorgon!

36 timmar, sömnlöst.

/Becka.




Kommentarer
Postat av: andreas

bara 36? jag skulle ha orkat 37 ;)

2009-06-10 @ 23:53:08
URL: http://andreasschultz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!