städning och packning

Har mest kollat tv ikväll med pappa och umgåtts med han. Vi har även badat i poolen. Kollade precis klart på fotbollen, Sverige vann, hääärligt! Har städat rummet här nere eftersom jag ska hem imorgon, det blev två fyllda påsar med skräp, ni skulle ha sett hur det såg ut här nere, det var som vi hade bott här nere i ett år ungefär och inte gått utanför rummets dörr. Nu är det iallafall fint och rent och jag har även packat alla kläder. Nu ligger jag utsträckt i dubbelsängen och saknar Jennie.. Blir tomt att inte ha någon söt flicka att titta på inatt innan jag somnar, speciellt våra flumstunder i sängen..

Imorgon ska vi åka hem vid tolv, kommer vara hemma strax halv fem någongång skulle jag tro. Onödigt att packa upp kläderna för ska bara sova hemma en natt och sen beger jag mig mot Göteborg! Yeey. Uppdaterar mer imorgon när jag kommit hem.

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!