Söndag

Igår började vi alla med att käka kebab<3. Somnade runt sju på morgonen och vi gjorde nudlar fem på natten, natten var iallafall sjukt rolig, haha! Fyfan säger jag bara. Åkte till stallet runt tre och red lektion för sara :) och sen snabbt hem för att duscha innan vi åkte till mormor och morfar för att fira mors dag, satte i halsen och trodde jag skulle få åka ambulans, hade panik & satt och grät, sjukt rädd blev jag. När jag kom hem åkte jag till Sara runt nio, hon hämtade mig i vilsta med moppen. Träffade en Sven med handduk och sen träffade vi Adde i någon timme. Pluggade när vi kom hem till Sara sen somnade vi runt tolv.

Just nu är jag i skolan, börjar om två minuter. Inte så mycket mer att skriva just nu, skriver mer senare.

/Becka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!