SOMMARLOV!

Sv. Evelina & Amanda; Sucken kommer bli grymt! GALET! <3

Idag är det fredag, eller det var igår, för nu är klockan över tolv.. Skit samma!

Var bara hemma hela dagen och tog det lugnt, vid åtta ungefär begav jag mig till Linn där Jennie, Erica & Caroline befann sig. Hade en sjukt mysig kväll och pratade minnen och lyssnade på musik. Tack flickor! <3 Pratade även ett tag med Jen innan jag gick hem, mysigt att bara prata<3. Tisdag baby, tisdag!

Kom hem vid halv ett ungefär och nu sitter jag här. Ska strax lägga mig hade jag tänkt. Imorgon ska jag träffa Karolina på dagen sen Sara & Jennie på kvällen :) Uppdaterar mer imorgon.

/Becka.



Kommentarer
Postat av: Amanda

verkligen! lägtar som fan :'D <3

2009-06-13 @ 09:31:36
URL: http://maaandyw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!