solning

Ställde klockan på tio imorse för jag ska iväg och sola med Amanda, somnade om och sov till kvart i elva istället. Amanda kommer förbi här om en kvart då klockan är kvart i tolv och sen ska vi cykla till vilsta för att sola. Ska försöka att sola ryggen mest idag, men lär bli att jag solar magen istället som vanligt och blir ännu rödare.. Nej, nu måste jag ta och fixa här innan jag ska iväg. Senare ikväll är det stallet som gäller.

tack för det glädjande samtalet imorse.. eller inte :(

/Becka.



Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå för amtal?

2009-06-25 @ 13:19:05
Postat av: Jen

det var ju verkligen inte glädjande, bara otroligt irriterande när man låg och sov. pretty taskig människa:( haha

2009-06-25 @ 18:22:59
URL: http://jenmanassis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!