skogstorpsvandring med supersnällasilversara!

Jag, mamma, pär & Sara åkte ut till Tunapark ett tag igår, köpte ett par shorts och sen en klänning. När vi var klara där åkte jag snabbt hem och packade sen tog jag och sara bussen till Skogstorp. Träffade Sven & Adde och gick runt i Skogstorp, fick en rundvandring till ställen där jag aldrig varit, riktigt trevligt var det :). Ristade in mitt namn nere vid bryggan också. Kom hem till Sara runt elva, sen gick vi och la oss. Jävla kråka säger jag bara:( Jättesvårt att somna.. Suck! Kvällen igår var riktigt mysig, som vanligt.

/Becka.




Kommentarer
Postat av: sara

haha den där kråkan har blivit anställd som väckarklocka hos mig=)<3

2009-06-04 @ 10:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!