skogstorp

Jag åkte ner på stan och gick runt där ett tag själv innan Amanda & Sara kom ner. Vi satte oss på ming och dem käkade medan jag tog en efterrätt bara. Satt där i 1,5 timme ungefär och pratade om allt som hänt under midsommar. Vid åtta tog vi bussen till skogstorp, kollade straffarna på matchen och jag säger bara vilken ooootrolig match! Synd att dem inte vann, det hade dem verkligen förtjänat! När matchen var slut träffade vi Sven & Adde, vi gick runt överallt i skogstorp & sen kom även erik ett tag i slutet. Hade en lugn och mysig kväll ute, skönt att bara ta det lugnt också. Mamma hämtade mig vid elva ungefär och här hemma har vi kollat på resor och lite sånt, nu sitter jag här och käkar pizza, smarrigt.

Imorgon blir det solning med Amanda & Jen, vi ska träffas i vilsta vid ett ungefär. Ska nog inte sola så värst mycket med tanke på hur jävla ont jag har i hela kroppen.. Suck! Uppdaterar mer imorgon.

Uppdatering om Metaltown; Nu är kvällen slut där nere, kvällen har tydligen varit grym och enormt bra, Martin har även ringt mig två gånger så har fått hört volbeat och disturbed, underbart säger jag bara, varför är inte jag där? :( Men grattis till alla som är där iallafall, förstår att ni har det bäst!

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!