ÖLAND!

Vaknade vid elva idag, gick upp och satte mig vid datan. Grannen sa att vi skulle åka vid halv sex så trodde jag hade all tid i världen men sen ringde dem tio minuter senare och sa att vi skulle åka om 40 minuter. Stressade som satan men hann. Kom ut till St. Sundby vid halv två ungefär och kom därifrån vid två. Efter sex ungefär kom vi fram till Öland! Wihooo. När vi kom fram gick vi ner till sängen<3 och sen ner på campingen för att kolla läget. Var typ ett partytält bara, men det kommer imorgon! Yeeey. Taggad som fan! Resten av kvällen har vi setat ute och umgåtts med grannarna och pratat. Riktigt mysigt. En aning varmare här än hemma kan man ju säga iallafall. Snart ska vi ta och gå ner till sängen och bara mysa, miss it<3. Får se om det blir någon uppdatering imorgon, blir dåligt med det här nere. Men ni får ha en underbar Midsommar om jag inte skriver innan dess, för det tänker jag ha!

i still miss you

/Becka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!