Måndag

Idag vaknade jag vid två ungefär. Satt vid datan till fyra ungefär då jag fixade mig snabbt och promenerade till stan. Leta efter "Lilla Bus" för att köpa Kiss & Bajs men affären fanns inte så satte mig i Jens trapp och väntade på henne. Pratade ett tag med flickan sen gick jag och träffade Karolina. Fixade lite till imorgon och sen gick vi till Ming där vi träffade fluff, dem skulle äta där och mamma & Pär hämtade upp mig. Här hemma har jag packat och är klar med det nu iallafall. Ska strax iväg till Amanda för att hämta en kofta hon har lånat av mig. Så allt är strax klart, skönt. Mobilen är laddad med ny musik också! Yeey. Nej, nu ska jag avsluta här och fortsätta fixa lite här. Uppdaterar mer ikväll kanske eller imorgon.

/Becka.




Kommentarer
Postat av: Annika

Du va snäll som letade efter kiss och bajs åt mej..Kram

2009-06-15 @ 20:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!