måndag och kanon väder

Sv. Andreas: nej jag är inte med på klippet alls.

Idag vaknade jag redan vid elva för att jag fick sms. Gick upp vid tolv och började sola, riktigt varmt var det. Spelade kubb med my och badade även i poolen, var 19 grader, riktigt svalkande men det var sjukt kallt samtidigt. Låg ute och solade på studsmattan i fyra timmar tills maten var klar, nu är jag helt röd i facet och på armarna... När vi käkat åkte vi till Farmor & Farfar och hälsade på, fikade där och sen åkte vi hemåt igen. Nu sitter vi nere i sängen igen och gör inget speciellt. Ska städa här nere senare ikväll för imorgon vid fyra beger vi oss hemåt. Inget mer att skriva just nu förutom att jag är ledsen på alla som ska till metaltown :( Heipa.

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!