Måndag

Idag har jag varit i vilsta under dagen med Adde, Erik F, Amanda, Jennie & Karolina. Vi låg där i några timmar tills klockan var fyra, då åkte vi till laluna och åt kebab<3 Smarrigt till tusen. Vi satt där ett tag och det var verkligen sjukt varmt, efter det promenerade jag hemåt och var hemma ett tag innan jag åkte till Vilsta igen för att bada med Amanda & Sara. Vi tog ett dopp sen åkte vi hemåt igen, här hemma duschade jag snabbt sen promenerade jag med mamma till Statiol där jag träffade Amanda sen cyklade hon och jag ut till stugan i brottsta där Erik I, Adde och självaste Erik F befann sig. Vi kollade på beck och hade sjukt roligt, skrattade något enormt. Men älskar man att bönrulla så gör man! Mohaha. Cyklade hemåt vid kvart i tolv då filmen var slut, nu tar jag det bara lugnt här hemma. Ska fixa med lite bilder och sen blir det sängen.

Imorgon blir det solning i vilsta igen! Trevlans.

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!