Lördag

Har inte blivit någon uppdatering idag.. Men ska väl berätta lite kort om vad som har hänt.

Träffade Karolina nere på stan strax innan två, vi käkade på eriksson och gick runt lite på stan innan jag åkte med mamma och pär till vilsta för att kolla på DressyrSM som är där den här helgen, kollade ett tag och sen gick vi på marknaden där snabbt också innan vi åkte hem. Här hemma käkade jag och så innan jag tog bussen till Skogstorp. Var hemma hos Sara ett tag innan Sven kom förbi och vi promenerade till Braf där även Mandy befann sig. Vi kollade på Rocky 1 och sen blev jag hämtad av mamma. Nu sitter jag här hemma och ska strax lägga mig. Imorgon har jag inte mycket planerat förutom stallet, får se vad som händer! Goodnight people.

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!