kvällsdopp

Ikväll har jag varit i vilsta med Karolina, Erik Inge, Jennie, Adde & Sara. Badade två gånger, riktigt skönt i vattnet faktiskt. Adde den badkrukan som han är badade bara en gång. Var där i 1,5 timme ungefär och gick hemåt strax efter halv nio. Adde & Erik skulle och köpa kebab men smarta som dem är så hade dem inga pengar, mohaha. Här hemma åt jag och karolina glass med varma björnbär och sen skjutsade mamma hem Karolina. Det är väl det mesta som hänt ikväll.

Imorgon är det solning som gäller i vilsta. Får se vilka som kommer dit. :) Ska vara där vid ett iallafall. Uppdaterar mer imorgon!

/Becka.



Kommentarer
Postat av: amanda

reecka johansson. Nu äre så att jag är med i en tävling om att bli veckans blogg. Jag är finalist :D så nu får du rösta, men bara en gång tydligen :( sprid gärna vidare så får du massa pussar när vi ses ;) rösta här och gör det nununu: http://fridasjoblom.blogg.se/2009/june/utkast-har-kommer-3.html

2009-06-29 @ 17:07:14
URL: http://amandaaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!