Jennie

Fan vad jag har upplevet med dig, min bästavän. Du har funnits med mig i 11 år och de åren kommer jag aldrig att glömma, så många minnen. Det är omöjligt att förklara hur mycket jag älskar dig, du är den som alltid har funnits för mig, alltid när jag behöver hjälp eller stöd har du funnits vid min sida. Jag lovar att jag kommer alltid att finnas för dig, precis everytime. Det är du som har gjort mig till den person jag är nu och utan dig vore varken jag eller mitt liv det samma som det är nu. Gumman det är helt sjukt vad vi har gått igenom, sånt som andra inte får gå igenom. Alla borde få ha en bästavän som du, för du är verkligen underbar. Du lyser upp alla dagar som går. Vi skrattar sjukt mycket och det är så kul för vi har samma humor och skrattar typ alltid. Det är bara så skönt att vara med dig, man behöver aldrig fejka något, man kan vara sig själv till 110%. Du är som en syster för mig, dig kan man berätta precis allt för. om man tänker efter är det nästan ingenting som jag vet och inte du. Utan dig skulle det bli så tomt, som ett stort hav utan en endaste liten våg. Du är lixom min sol, och utan en sol kan man inte leva, det är omöjligt, allt skulle bara bli svart och kallt och så hemskt dåligt utan min sol. Att se dig må dåligt är det värsta som finns det är värre än att få tiotusen knivar i ryggen. Ingen ska någonsin få såra dig, för du är det finaste som finns helt enkelt. Du kommer alltid att vara älskad av mig. Om du mår dåligt mår jag dåligt, om du är ledsen kommer jag också att vara det, om du är glad är jag glad och när vi är tillsammans är jag lyckligast i världen. Jag kommer alltid att finnas för dig om du får något problem, jag kommer alltid att ställa upp för dig. Det är du som finns inutti mitt hjärta och det är låst föralltid, bara du har en nyckel dit och den kan du göra precis vad du vill med men jag hoppas att du stannar där. Jag älskar dig Jennie, du har alltid en del i mitt hjärta vad som än händer! <3




Kommentarer
Postat av: Jen

hjärtat, jag sitter här med tårar i ögonen. jag blir helt stum, du har verkligen funnit dem rätta orden för oss. du anar inte hur mycket jag älskar dig och det kommer jag alltid göra, även med våra upp och ner gångar, det är sånt man får gå igenom och varje stunder vi gör blir till minnen. jag är så sjukt glad över att ha dig, för det är inte med alla man kan känna en sånt här starkt band till, vi är så himmla lika på många sätt och det känns mer än bra att kunna ha någon att dela allt med! 11 år gumman och mer ska det bli, i med och motgång rebecka. tack för allt du gör för mig och för att du är den du är, jag älskar dig! <3

2009-06-27 @ 11:54:01
URL: http://jenmanassis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!