folket rullar in

Blev inget badande igår, det var för kallt i poolen, sen kom inte farmor och farfar hit heller för dem skulle iväg till nisse istället. Så jag & jennie fixade oss och gick ner på campingen ett tag. Det hade kommit en hel del mot vad jag trodde att det skulle och vi var där ett tag innan vi gick hem igen. Här hemma gjorde vi inte mycket alls, tog det mest lugnt.

Idag rullar folket in, är tydligen världens drag nere på campingen så ska strax hoppa in i duschen för att sedan bege oss ner dit. Hoppas på att en viss Joakim är mer social idag bara haha. Jennie ligger nere i sängen och sover, lust med det också men klockan är redan tre och jag måste duscha innan. Ska duscha nu! Uppdaterar kanske mer imorgon om jag får tid över. Vädret här är uppehåll men mulet, solen ska komma vid fyra enligt nätet och pappa. Heipa!

/Becka.




Kommentarer
Postat av: Jen

hört att det är du som duschat! sego.

2009-06-18 @ 16:49:57
URL: http://jenmanassis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!