ändrade planer

Nu har det blivit ändrade planer för oss här nere.. Det finns tydligen ingen bil pappa kan hyra imorgon så vi kunde inte åka förrän på Onsdag vid lunch. Jen har bråttom hem så hon tar bussen hem imorgon vid halv ett och jag stannar kvar en natt till. Kommer bli ensamt här nere i den stora sängen och i det mörka rummet :( Kommer sakna min sovkompis.. Men en natt hit och dit är ju inte så värst mycket, tur det inte var längre.

Min bränna ska vi inte prata om, är röd över hela kroppen och snacka om att det svider. Det enda som är positivt är ju att man ser att solen tagit iallafall. Hoppas det röda går ner till imorgon så jag kan steka imorgon igen.

/Becka.



Kommentarer
Postat av: amanda

kan vi ta vilsta på torsdag då istället? :) ska bli hur fint väder som helst <3

2009-06-22 @ 22:48:08
URL: http://amandaaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!