9 Juni.

Igårkväll var jag hemma hos Julia med Jen. Vi spelade Wii och åt massa smarrigt. Kollade även på sex and the city the movie, satt och pratade om vem som var vem i filmen och allt. Gick hemåt vid halv elva ungefär, gick och la mig när jag kom hem.

Har sovit jättedåligt inatt för har hostat och haft mig. Stallet idag med skolan, hade någon slags hoppning, orkar inte skriva om det. När jag kom hem åkte jag snabbt ner på stan igen för att fixa håret hos frisören. Fick avfärga håret två gånger och sen färga det två gånger för att det skulle bli en jämn färg haha. Men det blev ett bra resultat iallafall. Just nu är det lite lila men det försvinner nästa gång jag duschar. Efter frisören åkte jag ut till skogstorp med mamma & pär, vi kollade på hus. Sen har jag bara varit hemma.

Imorgon är det Stockholm som gäller med klassen. Samling halv åtta utanför stationen så måste gå upp senast halv sex imorgon :( suck.. Hoppas på en rolig dag imorgon iallafall! :) Kommer hem sent imorgon, vid elva skulle jag tro, så är borta hela dagen. Blir antagligen inget inlägg imorgon, men finns på mobilen hela dagen!

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!