7 & 8 Juni.

Igår var jag & sara här hemma under hela dagen, åkte till stallet vid sex ungefär. Red ut en sväng i skogen och sen promenerade jag med hästarna ut i hagen igen. Kom hem till åtta ungefär, Sara följde med mig hem igen och här fixade jag mig snabbt innan vi åkte ner på stan där vi träffade Adde & Felix. Adde drog till Brottsta så det blev bara jag, felix och sara. Vi träffade även Mandy. Kollade en låt med Anna Ternheim och sen tog jag bussen hem.

Idag var det skola först, men vi var ute hela dagen och gjorde ingenting, slutade efter lunch. När jag kom hem satt jag ett tag vid datan och sen drog jag ner på stan och träffade Jen & Julia, dem åkte hem när jag kom ner och då träffade jag mamma. Gick runt ett tag på stan och sen åkte vi ut till TunaPark där jag köpte ett par blåa converse! :) äntligen säger jag bara. Tack mami! <3 Just nu gör jag inte mycket alls, lyssnar på Mötley Crüe och ska strax ta och träffa Jen tror jag. Uppdaterar mer senare eller imorgon!

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!